ללקוחות נמאס.
זה פשוט מרגיש כל כך מזויף.
כך כותב ניסן שור בטור שלו בסופ"ש האחרון במוסף ה"ארץ". אם כולם ״אותנטים״, איך זה שהכל מרגיש מזויף?
אני חושב שכדאי לך לקרוא את הכתבה כי היא מבטאת את מה שאני מעריך שגם הלקוחות שלנו מרגישים. למרות שבכתבה הוא מלגלג ואף מאשים את שכמותי במצב הזה. הוא יורד שם על קופירייטרים ויועצי שיווק. לדעתי הוא ממש צודק באיך שאנשים מרגישים בשוק של היום. פשוט נהיה יותר מדי מאותו דבר. זה מרגיש מזויף, פלסטי ולא אמיתי. בכל מקום עוד קניון, עוד קניון עוד סניף של ארומה. שור כותב בטור שאפילו החומסיה מכרם התימנים עברה "מיתוג מחדש".
זה נורא מצחיק. אני כל הזמן שומע מבעלי עסקים איך הם רוצים לברוח ממגע עם הלקוחות שלהם. "למכור באינטרנט באופן אוטומטי". לדעתי מה שהלקוחות שלנו מחפשים זה בדיוק את ההיפך. הם רוצים את המגע האישי והאנושי. (לא אכתוב כאן "אותנטי"~-).
אני אומר שאסור לך לוותר על הקשר הישיר עם הלקוחות שלך. דבר עם לקוחות בטלפון, תיפגש איתם, תפיק להם אירועים.
אתה תצא מזה עם רווח גדול.
מי שרוצה להיפגש איתי צריך לקרוא את המכתב הזה.
שבוע טוב,
אבינועם שחר