הנה מה שמנטורים מובילים מספרים עלינו

"התוצאות פנטסטיות. על כל שקל שאנחנו משקיעים בפרסום אנחנו מקבלים 3 חזרה".
גיל אורלי
"העיתון של אבינועם שחר מפוצץ בתובנות וטיפים שיעזרו לכל יזם לשווק ולמכור טוב יותר. אני יודע שזה ישמע כמו הגזמה אבל כקורא קבוע כבר מעל שנה אני חושב שזה שווה לפחות פי 10 ממה שהוא מציע אותו".
איתמר בן חור
"ממליץ בחום לקרוא ולשמוע את אבינועם שחר – התכנים שלו יצירתיים, חדים, פרקטיים ומעוררי השראה! לא תמיד תסכימו איתו (ולפעמים קצת תכעסו עליו…) אבל תמיד תגלו כלים חדשים ותחשבו על רעיונות להניע את עצמכם ואת העסק שלכם קדימה".
ד"ר יניב זייד
"השקענו 4,700 ש"ח בפרסום והשגנו מכירות בשווי 39,000 ש"ח וזה רק בשבוע הראשון! אני מעריך שאנחנו נמכור יותר בשבועות הקרובים".
עידן וולר
"בתעשייה שמלאה בבולשיט, אני תמיד מחפש את התכל'ס. אבינועם הוא אחד המקורות הבודדים בארץ להשראה בנושא שיווק. כיף לקרוא את העיתון שלו… יותר מזה, זה אפילו ממכר".
אדם טל
כמי שהחליט להתעדכן בכל מה שמהווה פריצת גבול וחידוש בעולם המכירות אני לא חושב שיש אפשרות לא להיות מנוי לדיוור של אבינועם שחר היקר!
ניר דובדבני

לקוחות מספרים

"לומר את האמת. מאוד הופתענו מהתוצאות. כבר עבדנו עם לא מעט חברות שיווק אבל עד היום לא השגנו תוצאות כאלה. אני שמחה לומר שבזכות כמות הפניות הגדולה שקיבלנו בחודשים האחרונים יש לנו גידול של 30% במכירות".

ד"ר יונה ברק

מנהלת מעבדת פוריות לגבר

"מאז שהתחלנו לעבוד עם אבינועם והצוות שלו אנחנו מקבלים עשרות פניות בכל שבוע והמכירות שלנו עלו בהתאם במגמת עליה כל הזמן. כל בעל עסק שרוצה להשיג יותר לידים חייב לדבר עם אבינועם".

יוסי מיאייב

מ.ד. תכשיטים

"הפרסום של אבינועם שונה ולא שגרתי. בהתחלה היה לי קשה לקבל אותו אבל אחרי שראיתי את התוצאות הבנתי שמדובר במקצוען אמיתי. עכשיו אחרי שאנחנו עובדים איתו כבר שנה אנחנו סגורים בפרויקטים חודשים קדימה".

מתן יופיטר

ספרטה פרגולות

"כמנהל חברה המספקת שירותים פיננסים לחברות ציבוריות היה חשוב לי במסגרת עבודת השיווק והיחסי ציבור להגיע לתקשורת הכלכלית. בזכות הטכניקות ושיטות העבודה של אבינועם מהר מאוד התחלנו לקבל חשיפה באמצעי התקשורת הכלכליים כמו דה מרקר וגלובס."

רו"ח סטפן גוברמן

נשיא קבוצת גוברמן

"אבינועם עזר לי בתקופה מאוד קריטית. בדיוק הקמתי אתר אינטרנט שעשה את מה שאני עושה כל יום בעולם האמיתי – חיבור בין יזמים למשקיעים. אבינועם עזר לי למצוא את הדרך מהר מאוד ובתוך חודשיים הגענו ליותר מ-500 מנויים באתר והכנסות של מעל 70,000 שקל"

עינת בראון

מאמנת ומנכ"ל מעגל היזמים

אבינועם עזר לנו להפיק וליחצן אירוע מיוחד שערכנו להשקת המיזם שנקרא 'ספידייטיג בין יזמים למשקיעים' בו יזמים קיבלו הזדמנות נדירה לשבת מול אנשי עסקים ונציגי קרנות הון סיכון מובילות בשוק. האירוע משך את תשומת ליבה של כל התעשייה והביא לנו גם חשיפה תקשורתית שיצרה לנו מכירות מיידיות בשווי של 52,417 ₪.

חגי שטרן

נשיא אולימי אחזקות

"אני מכיר ועובד עם אבינועם כבר הרבה שנים. ההבנה והידע שלו בשיווק ומכירות מפתיעות אותי בכל פעם מחדש. זה לא רק שיש לו ידע, יש לו גם יש את היכולת הנדירה להפוך את מה שמסובך לאנשים אחרים לקל ואפילו כיפי. הוא עושה הכל בהנאה וזה ממש מדבק. הוא פועל מהר ומצליח להניע גם אנשים אחרים לפעולה. בקיצור, אם אתה מרגיש שקשה או מסובך לך למכור ולהביא עוד לקוחות אני ממליץ לך להיעזר באבינועם."

מני ונטורה

מומחה לשיווק באינטרנט

"שלום שמי אוריאל וינברגר ואני נעזרתי באבינועם בטכניקה שנקראת 4 ימים למזומנים. תוך 4 ימים הבאתי הכנסות מאוד - 7,873 שקל בזכות העצה שהוא נתן לי. אני מדריך אנשים למצוא בן זוג וזוגיות נכונה וזה מה שעזר לי להביא הרבה לקוחות בארבעה ימים. אני מודה לאבינועם ומזמין אתכם גם להשתמש בטכניקה הזו ולהיעזר באבינועם. יש לו הרבה עצות חכמות ונכונות. בהצלחה."

אוריאל וינברגר

מנכ"ל בית הספר לזוגיות בהשראת היהדות

"אני בעלת חנות בגדים של מעצבים ברמת החייל. כשפניתי לאבינועם היית מאד סקפטית לגבי היכולת לשווק את העסק השלי. בעבר ניסית כל מיני פרסומים כמו מודעות, פליירים ובאינטרנט אבל שום דבר לא ממש עבד. יחד עם אבינועם והצוות עבדנו על מספר ערוצי שיווק והקמנו מועדון לקוחות. חודשיים לאחר מכן כשקיימתי מכירה מיוחדת בחנות הגעתי למכירות בשווי של מעל 82,149 ש"ח בפרק זמן של ארבעה ימים."

חנה חיטמן

מנכ"ל דואט בגדי מעצבים

"כאשה היודעת בדיוק מה היא רוצה, אני חייבת לפרגן לכם ולהודות לכם על העבודה הנפלאה שעשיתם עבור החברה שלנו. קבוצת שטיר מפיקה תערוכות מקצועיות במגוון תחומים בכל השנה. ללא ספק הוכחתם את היכולת שלכם לקדם כל תערוכה ותערוכה ביצירתיות ובמקצועיות. העבודה שלכם עזרה לנו להביא אלפי מבקרים לתערוכות שלנו. אתם ענקים"

ישראלה שטיר אינשטיין (חברת פאנל ב"כרישים" ערוץ 10)

נשיאת קבוצת שטיר

"אחד המוחות השיווקיים הפוריים ביותר שפגשתי אבינועם הוא מאותם אנשים שחיים ונושמים שיווק. הוא ללא ספק אחד המוחות השיווקיים היותר פוריים שפגשתי ובניגוד להרבה מאמני שיווק אחרים שרק מדברים הוא באמת מיישם את העקרונות עליהם הוא מדבר אצלו ואצל הלקוחות שלו. אני נעזרתי בהכוונה של אבינועם באופן אישי וממליץ לכל מאמן עצמאי המעוניין בפריצת דרך לפנות ולהיעזר בו."

ד"ר אריה קגן

מנכ"ל מכללת קגן ל-NLP ודמיון מודרך

"שלום רב, אבינועם הוא אומנם איש שיווק אבל מה שמבדיל אותו מאחרים היא הנתינה ללא גבולות. נעזרתי באבינועם ובאסטרטגיות השיווקיות שהוא נתן לי לאורך תקופה ארוכה. ההכוונה של אבינועם עשתה לי סדר בראש, שדרגה את השיווק בעסק שלי ואת היכולת שלי להביא יותר לקוחות. המלצתי הכנה לכל עצמאי המבקש לעשות פריצת דרך ליצור קשר ולהיעזר בהכוונה והייעוץ של אבינועם."

רונית אילה טל

מרפאה משלימה

"הכפלתי את מחזור המכירות תוך 3 חודשים "מאז שהתחלתי לכתוב את הטקסטים השיווקיים על פי הנוסחא שאבינועם נתן לי כל העסק שלי השתנה. אם בעבר היו מגיעים כל יום 3 לקוחות היום מגיעים 6 ו-7. כתוצאה מכך גם מחזור המכירות שלי הוכפל תוך 3 חודשים. עד לא מזמן הייתי מרוויחה בממוצע 20,000 שקל והיום הממוצע הזה עלה ליותר מ-50,000 שקל. הפרסום שלי כל כך חזק שאנשים עוצרים אותי ברחוב ומספרים כמה שזה נראה טוב ומקצועי"

חני אבו

טופשוז נעלי נוחות

"אנו בעלי עסק קטן המפתח משחקי קלפים לילדים. התחלנו לעבוד עם אבינועם במטרה להחדיר את קו המוצרים החדש שלנו לשוק. למרות שכחברה קטנה לא היו לנו תקציבי ענק, הופתענו מהתוצאות הרבות שהגיעו תוך זמן כל כך קצר. אבינועם והצוות ידעו לנצל כל הזדמנות לפרוץ לתודעה והרגשנו את פועלם בשטח. כתוצאה מהעבודה המשותפת עם אבינועם והצוות, קניין אירופאי ששהה בישראל נחשף למוצרים שלנו והחליט לקנות את הזיכיון להפצה באירופה. מכירת המשחקים באירופה הביאה אותנו מהכנסות שנתיות שעמדו על מיליון שקל להכנסות של 5 מליון שקלים בשנה. ברצוננו להודות לכם על העבודה הנפלאה שבצעתם עבור חברתנו."

יעקב וטובי קליינמן

בעלים ספייס גיימס

"השקעה של 350,000 ש"ח בחברה אני מנהל חברה המפתחת פתרונות רפואיים המסייעים לאנשים עם בעיות שינה. בתחילת הדרך היה לנו שלב מאוד קריטי בו היינו צריכים לגייס השקעה כספית על מנת להאיץ את פיתוח המוצרים שלנו. החיבור עם אבינועם היה בדיוק בזמן. העבודה השיווקית הממוקדת שלנו יחד עם אבינועם הובילה לפניות מצד משקיעים פוטנציאליים שלבסוף הובילה להשקעה על סך 350,000 ש"ח שסייעה מאוד לפיתוח מואץ של המוצרים. מאחל לך שתמשיך עם העבודה המשובחת."

ד"ר עדי משיח

מנכ"ל ניקסואה

"נעזרנו באבינועם כדי לקדם את מכללת תהילה המציעה לימודי רפואה סינית וקוריאנית. מאוד הופתענו מהתוצאות שקיבלנו תוך זמן קצר מאוד. החל מפרסומים במגזינים כמו 'חיים אחרים' ועד לעיתונות המרכזית וגם הופעה בתוכנית הבריאות של ערוץ 2 שיצרו עניין רב במכללה. תודה מכל הלב,"

צבי אלפישר

מנכ"ל מכללת תהילה

"21 טלפונים מלקוחות ביום "אבינועם אנחנו בקרייסיס! עשינו את הפרסום בסוף השבוע ואתמול קיבלנו 19 טלפונים והיום עוד 21 טלפונים. אף פעם לא הייתה לנו כזו כמות של פניות בפרק זמן כל כך קצר. ממש לא ציפנו לגל כזה של תגובות."

עפרה ברגר

מוסך שרת

"מה שהקורס של אבינועם נתן לי זה המון ביטחון. כן, כתבתי מדריך חדש ללקוחות פוטנציאליים והרמתי גם דף נחיתה חדש אבל מה שעזר לי יותר מהכל זו דווקא הגישה של אבינועם. גישה מלאת ביטחון. למרות שאני עצמאית רק כמה חודשים הפסקתי לפחד מפגישות עם לקוחות. לא חששתי מאנשים שישאלו אותי מה הנסיון שלי, כי ידעתי שאני באה עם המון נסיון מקצועי. רק בחודשיים האחרונים סגרתי שתי עסקאות בשווי של מעל 40,000 שקלים, תודה רבה,"

פזית חזיז

אדריכלית ומעצבת פנים

כן אבינועם אני רוצה שתשיג לי יותר לידים, מכירות ורווחים