הסיבה המוזרה שבגללה עסקים מפסידים בחגים

הרבה בעלי עסקים מתלוננים על הנפילה שהם חוים במחזור המכירות בחגים. עכשיו, אני רוצה להצביע על הסיבה המוזרה שבגלל זה קורה. זה לא קורה בגלל ש"אין אנשים בארץ", יש מלא אנשים. זה לא קורה בגלל ש"אין לאנשים זמן." יש להם שפע של זמן, אפילו יותר מדי זמן.

אז למה עסקים מפסידים כסף בחגים??

זה קורה בגלל סיבה אחת. מנהלי אותם עסקים, ברוב מקרים הבעלים, מחליטים להפסיד כסף.

הנה שתי טעויות נפוצות.

טעות 1# מפסיקים לשווק – מפסיקים קמפיינים ועוצרים באופן יזום את זרם הלידים. מנסיוני דווקא בחגים קמפיינים בגוגל ופייסבוק מקבלים יותר לידים. הסיבה לכך היא כפולה: אחת, לאנשים יש יותר זמן פנוי עם נייד שלהם. שתיים, הם מוטרדים מבעיות שיש להם שלעיתים רק מועצמות בחגים. הם פוגשים בארוחה המשפחתית את הגיס המעצבן ששדרג את האוטו… הבת דודה שהתחתנה. לכן אם העסק שלך פותר בעיות
בחיים של אנשים (וזה מה שעסקים צריכים לעשות) ואתה לא תהיה נוכח ברשת בכלל. אתה תפסיד לקוחות.

טעות 2# – מחליטים להוריד הילוך בתפעול העסק. אם אתה רוצה חודש חופש בכיף. אבל אל תתפלא (או תבכה) אם המכירות יסבלו מכך. נכון שיש החודש רק 9 ימי עבודה אבל בכנות… אם אתה רוצה בקלות
תוכל להספיק יותר ב-9 ימים מאשר ב-25 ימים. הרי כבר עשיתי את זה בעבר. לא קרה לך שהיה לך דד ליין… חופשה או נסיעה לחו"ל ופתאום הפכתה לטורנדו של יעילות.

קיצר, אתה יכול לקבל החלטה להנמיך את האש… וכן, רוב הסיכויים שהמכירות ירדו בהתאם. או שאתה יכול לנצל ביתר יעילות את הימים שכן יש לך: לשווק, להציע הצעות ללקוחות ולהיות נוכח בשוק כשכל המתחרים שלך הולכים לישון.

ההחלטה בידיך.

שנה טובה,

אבינועם שחר

רוצה שאני אעזור לך להגדיל את המכירות... בחינם

אם יש לך עסק כיום ואתה לא משיג את התוצאות שמגיעות לך תן לצוות המומחים שלנו להציע לך אסטרטגיות שיוויקית שעשויה להגדיל את המכירות שלך עוד השנה. 

גלה למה 99% מהעסקים הם בלי נראים

ומה הם 5 הכלים שתוכל להפעיל כדי לגרום ללקוחות לבחור בך ולא במתחרים

הורד עכשיו את 3 הפרקים הראשונים של הספר 'שיווק בלי בולשיט'

גלילה לראש העמוד