
המשפך השיווק מת! ככה משיגים לקוחות עכשיו
כל מי שמשווק עסק מכיר את המושג של המשפך השיווקי. עד לא מזמן המשפך השיווקי היה מן קו לינארי שבו אדם היה משאיר פרטים –
כל מי שמשווק עסק מכיר את המושג של המשפך השיווקי. עד לא מזמן המשפך השיווקי היה מן קו לינארי שבו אדם היה משאיר פרטים –
אחת הבעיות…. טוב ,סליחה, האתגרים שנתקלתי בהם שוב ושוב בעבודה עם לקוחות היה חוסר היכולת לתרגם לידים למכירות. היו לנו לא מעט מקרים בהם לקוחות
כל מה צריך כדי להתחיל לפרסם בפייסבוק בעצמך. מה תמצא כאן: הדרכה 1 – התחלה מהירה בפרסום בפייסבוק הדרכה 2 – איך יוצרים עמוד עסקי
אתמול בתשע בערב אני מקבל וואטסאפ זועם מהלקוח. "למה אתם מקדמים את זה??!!" הוא צירף לי תמונה של פוסט מהעמוד העסקי שקידמנו בתשלום והוסיף "אני
הנה 3 טיפים לשיווק חזק בעסק. טיפ 1# לשיווק חזק – תמיד לדחוף כשאנחנו רוצים להצמיח עסק, תמיד תמיד תהיה התנגדות. מהעובדים, מהספקים, מהלקוחות אבל
כל מי שאי פעם פרסם בפייסבוק נתקל בתופעה הזו… הקמפיין מתחיל בדרך כלל טוב. זרימה של לידים בעלות משתלמת אבל אז עוברים כמה שבועות וזרם הלידים הופך
עכשיו, לאחר שסוד ההצלחה של השיווק הדיגיטלי נחשף וכשהמציאות הכלכלית של העסקים הקטנים, פשוט נדרסת ע"י חברות הענק… איך אותם בעלי העסקים יוכלו להחזיר מלחמה,
קטע נחמד בגוגל אדוורדס – רשת הפרסום של גוגל – הוא היכולת של המערכת לגלות איזה מסר מושך לקוחות. ישנם מפרסמים שכותבים שתיים גג שלוש
כבר כתבתי לך שיש לי זבל בראש בכל מה שנוגע לכסף. מחשבות מעכבות צמיחה. שבוע שעבר גילית הפלא ופלא שאני לא לבד. היו לי שתי שיחות כאלה אחת עם