5 כללי הברזל למשווק המורד

5 כללי הברזל למשווק המורד

הנה 5 העקרונות השיווקים – כללי הברזל – שכל בעל עסק צריך ליישם אם הוא רוצה למכור, להרוויח ולצמוח בשוק של היום. [לחץ כאן לפרטים המלאים על ה'משווק המורד']

מה לעשות כשלקוח אומר שזה "יקר"

מה לעשות כשלקוח אומר שזה "יקר"

לאחרונה אני מאזין לתכנים של גראנט קרדון גורו ותיק בתחום המכירות. חלק מהתכנים ששמעתי ממש פתחו לי את העיניים בכל מה שנועד למחיר, תמחור וטיפול בלקוחות שאומרים שיקר לי. בפרק הזה אני מדבר על שתי פעולות פשוטות שאפשר לעשות כדי למכור במחירים גבוהים.

צודק! השיווק באינטרנט שבור

צודק! השיווק באינטרנט שבור

אני שומע כל הזמן על בעלי עסקים מתלוננים על כך ש… * קשה להשיג לידים * הלידים הם לא איכותיים כמו פעם * אחוז החזרה מהמיילים וסמס ירד דרמתית * הרבה יותר יקר להשיג לקוחות * אי אפשר להשיג אף אחד בטלפון * ועוד ועוד והאמת היא שהם צודקים. אפשר לומר באופן די ברור שעידן

איך משווקים כש"אין לנו כסף!!!"

איך משווקים כש"אין לנו כסף!!!"

יש אמירה באנגלית שהעולם מתחלק לשני סוגים של אנשים: כאלה שרואים רק פתרונות וכאלה שרואים רק בעיות. זו אמירה פשטנית אך יש בה יסוד של אמת. ישנם אנשים שתמיד יסבירו לך למה אי אפשר לעשות משהו ואחרים שתמיד ימצאו את הדרך וזה לא משנה אם יש או אין להם את המשאבים. עם הקבוצה השנייה בדרך

שאלה ששווה (לפחות) מיליון שקל

שאלה ששווה (לפחות) מיליון שקל

למי שלא מכיר, אריאל אברבוך הוא אחד מהמשווקים המוכשרים שפועלים היום. השימוש שלו במדיות כמו פייסבוק ויו טיוב מעורר השראה. תפסתי אותו לשיחה שבא הוא דיבר על הדרך שבה הוא משווק את העסק שלו. מה תוקע את רוב בעלי העסקים ושאלה אחת שאתם יכולים להציג ללקוחות שלכם כדי לגרום להם לקנות מכם בקלות. מתנות לנרשמים