היום בו (כמעט) הרמתי ידיים

היום בו (כמעט) הרמתי ידיים

חיי היזמות. זה רק אני או שבבוקר אתה יכול להרגיש שבא לך במקרה הטוב, לסגור את העסק ולמצוא עבודה בדואר. או שבמקרה הרע לשים לה-כ-ל סוף. רעל, קפיצה מבניין גבוהה, אולי חיתוך ורידים… אבל אז עוברת שעה ואתה מקבל מייל מלקוח שמכר ב-187,000 בשבוע האחרון מקמפיין שעשית לו ועכשיו אתה… מלך העולם!!! אף אחד לא

מה המיליארדר הזה חושב על תמחור בעסק שלך

מה המיליארדר הזה חושב על תמחור בעסק שלך

חושב שהכל זה "עניין של מחיר"? יש מיליארד אחד בשם מורטון מנדל שבנה חברה ששווה היום קרוב לשני מיליארד דולר שחושב אחרת. אם מיליארדר שבנה את האימפריה הזו (חברה בשם פרימייר פארנל) אומר את זה, אולי כדאי להקשיב. בימים אלה אני קורא את הספר שלו "הסוד טמון באנשים" ויש לי כמה תובנות ממנו אבל לצורך

מי ישבור את המונופול של גוגל ופייסבוק

מי ישבור את המונופול של גוגל ופייסבוק

קרא לי טרח זקן… קרא לי דוד אבינועם (מי יודע אם תעשה זאת אולי תקבל סוכריה…). אני זוכר את הימים הראשונים של הדבר הזה שנקרא אינטרנט. עבדתי בחנות מחשבים בחנות מחשבים שכונתית ברעננה. כשבעל החנות היה הולך לשנ"צ שלו ומשאיר אותי לבד, הייתי מתחבר לאינטרנט עם המודם ואז שומו שמיים גונב לו דקות גלישה (כן

סוף עידן הוידאו כפי שהכרנו

סוף עידן הוידאו כפי שהכרנו

כן, אני יודע שאני ויתר ה'גורואים האינטרנטיים' פימפמנו בכמה השנים האחרונות כמה וידאו חשוב לשיווק העסק באינטרנט. הוא עדיין חשוב אבל השימוש בו ללא ספק ישתנה. יש כמה תהליכים שהחלו לפוגע באפקטיביות של צפיות בקטעי וידאו באינטרנט. כרום – הדפדפן של גוגל שינה את ההגדרות. מעתה הוא לא מנגן קטעי וידאו באופן אוטומטי. זאת אומרת

סערה בכוס פייסבוק

סערה בכוס פייסבוק

אני מניח ששמעת על הסערה סביב פייסבוק בכל מה שנוגע לפרשה של קיימבריג' אנליטיקס בחודשים האחורונים. למקרה שלא ראית. היה הרבה בלאגן סביב חברת שיווק שניצלה נתונים של משתמשי פייסבוק כדי להציג קמפיינים של 'פייק ניוז' במסגרת מסע הבחירות של דונלד טרמפ לנשיאות. זו פרשה מעניינת אולי אכתוב על זה את דעתי בהמשך. נראה לי שלעת עתה זה פחות מעניין. השאלה שכן