סוף סוף הגודל לא קובע

סוף סוף הגודל לא קובע

אם אתה קורא את השורות האלה בטח שמעת 'גורו' שיווקי כזה או אחר אומר שה'כסף הוא ברשימה'. זאת אומרת שרשימת תפוצה גדולה היא המפתח ליצירת הכנסות בעסק. זה לא תמיד נכון. אני כיום כותב ל- 8 רשימות תפוצה באופן שוטף – שלי ושל לקוחותי. מתחילת השנה כתבתי מעל 200 אי מיילים למגוון רחב של עסקים. ברשימה הבא בחרתי לשתף אותך כאן בכמה סודות

מי חוסם את הצמיחה בעסק שלך

מי חוסם את הצמיחה בעסק שלך

הרבה מאוד עסקים פשוט תקועים במקום. בדרך כלל הם מוצאים את מי להאשים… את המתחרים, המדינה, שר האוצר, הלקוחות וזה שאין לקוחות. העניין הוא שיש אדם אחד שאשם בכך שאתה לא משיג צמיחה בעסק שלך וזה לא שר האוצר. בפודקאסט הזה אני חושף מי האדם הזה וגם מדבר קשיי הצמיחה שלי ולמה כל עסק חייב

הטעות שגורמת לך להחמיץ 96% מהלקוחות שלך

הטעות שגורמת לך להחמיץ 96% מהלקוחות שלך

אני הולך לשתף אותך עכשיו בקונספט מתוך הפסיכולוגיה של המכירה שלמדתי ממורי ורבי דן קנדי. הוא בקלות יכול לשנות את הדרך שבא אתה משיג לקוחות. להפוך את השיווק שלך מכזה שמקרטע לכזה שמביא מפל של לידים ולקוחות חמים. צריך להשקיע מעט מחשבה כדי ליישם את הקונספט הזה אבל היי… אף אחד לא הבטיח לך גן

איך להרוויח מהמלחמה של גוגל באמזון

איך להרוויח מהמלחמה של גוגל באמזון

לפני כשנה גוגל אדוורדס עשו רפורמה בדרך שבה המודעות מוצגות בעמוד תוצאות החיפוש. גוגל הפסיקו להציג מודעות אדוורדס בצידו השמאלי של עמוד התוצאות ומעתה ישנה רק 7 מודעות שמוצגות בכל עמוד תוצאות במקום 11, 4 תוצאות בראש העמוד ועוד 3 תוצאות בתחתית. במקרים שבו התוצאות מציגות גם את המפות של גוגל התוצאות האורגניות נדחקות אפילו